ניצב בדימוס סיטבון: "צריך להגיד למשטרה עד כאן – איומים זה פלילי"

    אסתי פלד 10 Comment on ניצב בדימוס סיטבון: "צריך להגיד למשטרה עד כאן – איומים זה פלילי"

    ניצב בדימוס יוסי סיטבון בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תקף את התנהלות המשטרה בתיק נתניהו, יש למשטרה ולפרקליטות כוח והרבה מאוד כוח. ואם לא ירוסנו הם יעברו את הקו האדום" | בנוסף, "איומים בחקירה זה עבירה פלילית גם חוקר משטרתי והוא צריך לשלם את המחיר" | עו"ד ששי גז: "נחצו כל הקווים האדומים בתיקי נתניהו"

    חפץ ונתניהו צילום: משה מילנר, לע"מ
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ניצב בדימוס יוסי סיטבון התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לסערה סביב חשיפתו המסעירה של עמית סגל, כי במהלך החקירה כנגד דובר ראש הממשלה לשעבר ניר חפץ הועלו שיטות לא חוקיות ואיומים קשים כנגדו, "אין לי ידיעה מה באמת נאמר", אומר סיטבון אבל  מסיק כי "על פניו נעשו פה טעויות בתיק, במהלך חקירה אסור לאיים אסור להכות ואסור לסחוט באיומים".

    סיטבון מדגיש, כי לבסוף "חפץ חתם עד מדינה והוא צריך להביא עדויות לטובת התיק. אבל חשוב להדגיש שלא מקבלים כתורה מסיני כל מה שאומר עד המדינה".

    ניצב סיטבון אומר במפורש וחד משמעית, "אסור לשוטר לעבור עבירות, איומים וסחיטה באיומים זה עבירה פלילית גם חוקר משטרתי והוא צריך לשלם את המחיר".

    בישראל בניגוד לארה"ב לא פוסלים ריאיות אם פעלת לא נכון. אולי הגיע הזמן להגיד למשטרת ישראל -עד כאן. אתם סומכים שתמיד יגידו לכם נו נו. וזהו יכשירו להם את הראייה".

    וכאן מספר ניצב בדימוס סיטבון, כי הוא ייצג בתיק של מתן שוחד של פואד בן אליעזר ז"ל, "המשטרה שם עשתה הכל בניגוד לחוק. ובית המשפט אמר למשטרה עד כאן. כי הם התנהגו בצורה שהיה אפשר לפסול להם את הריאיות".

    יש למשטרה ולפרקליטות כוח והרבה מאוד כוח. ולכן צריך לאזן את כוחם ואם לא הם יעברו את הקו האדום. אם התיק של ראש הממשלה בנוי רק על עדי מדינה אני לא בטוח שבית המשפט יכשיר להם את הריאיות הללו".

    על חוסר החשש של החוקרים מתיעוד החקירה מסביר סיטבון, "כי לאחר רבע שעה מתחילת החקירה השוטרים כבר שוכחים מהתיעוד והם מדברים חופשי. תיעוד קולי נהיה משנה לחלוטין לאחר זמן בחקירה".

    עו"ד ששי גז



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      אוחנה יקירי קודם שביבי יעבור חקירת פוליגרף ואחר כלהיתר. כוללאותך ואת כול חברי הליכוד. אין בכם שום אמונה והעם יאמר דברו בבחירית הבאות ביבי יודע שהליכוד יחרב כי הוא דאג לרמות העם

    2. 9

      סיטבון צודק.חבל שגם הוא לא יישם זאת במשטרה.מה שרואים מבחוץ אינו נראה מבפנים.החקירה נגד גנץ לשחיתות הינה מיידית ולא סובלת דיחוי.המבקר חייב להיות נחרץ חד וברור ואם זו חוות דעתו על היועמש להורות על חקירה יסודית לעכשיו.

    3. 8

      אם נתניהו ראש הרשות המחוקקת מרשה לעצמו לאיים לסחוט ולשחד,איך ולמה אף אחד אחר לא יכול? מה גם שאנחנו כפסע מכך שכל חברי הממשלה יוכלו,בתור נציגי המדינה וטובתה,לפעול בצורה דומה.

    4. 7

      עוד לא הבנתם.
      אלו תומכי ביבי.
      מאין הם צצו כל אלה פתאום ?
      זוהי תעמולה ביבית !

    5. 6

      לא ביבי לא חוקרים

    6. 5

      יש. לעשות. .לקול. אנשים. שיש. לאם. נגישות. לפרקלטות. לעשות. מכונת. אמת. יותר. מידיי. יש. לאם. יד. ארוכה. לא. עושים. מחשבון. לבני. אדם. זה. כולל. את. המשטרה. גם. החוקרים לא. יכול. לאיות. דבר. כזה. במדינה. שה. אתה. בה. לי. חקירה. מטיחים. אימים. עלכה. בחקירות

    7. 4

      יש. סילופים. בחדר. חקירות. איומים. אטחות סרק. היקר. לגמור. את. החקירה

    8. 3

      פוליגרף מייד לכל מי שבפרקליטות. כולם שם רוצים לטרוף את כולם.כי תמיד מי שמקבל משרה רמה יותר הוא זה שעושה יותר רע לאחרים.
      תראו מה יכול לעשות פקיד מושתן במערכת .ואתם קוראים לזה בירוקרטיה.אני קורא לזה מאפיה

    9. 2

      72 שנה, משטרת ישראל,פרקליטות,בתי משפט,יועמ"ש, לא צריכים ראיות,מפעילים כוח פלילי לא חוקי על מחקרים כדי להפליל אותם! המורשעים בבתי המשפט, המעצרים,בבתי הכלא רובם חפים מפשע ואשמה זה 72 שנה. העובדות וראיות האמת,אין ענין בהם .
      אנו היהודים, נשפוך עפר טיול אל ראשינו, נקרע קריעה, ניפול לארץ ונתאבל על הצדיקים אחינו המורשעים היהודים, מתאבל ונבכה ימים רבים עליהם,
      " ירושלים צדק ילין בה ועתה מרצחים,"
      נתאבל על ירושלים, מתאבל על עתידנו כאן ומצבנו זה 72 שנה.
      רבי משה קורדוברו זצוק"ל כתב ההרדמה שלו לספר; פרדס רימונים: כך לקראת סוף הגלויות, יתחזקו הצרות לישראל ,עד שיצעקו להרים כסונות וגבעות פלו עלינו, תיכבד הגלות האחרונה מכל הגלויות.
      וזה מגיע לנו בדין. תיכבד הגלות מכל הגלויות!
      כלומר בהרבה משואת אירופה, השואה של השמדת היהודים במלחמת העולם השניה, תהא קטנה וקלה לעומת האסון העומד על המפתח שלנו.
      בגלל שלא צעקנו חמס!
      בגלל ששתקנו!
      בגלל שלא התרגלנו על היהודים הנירמסים כאן זה 72 שנה.
      " תיכבד הגלות האחרונה יותר מכל הגלויות ,עד שלא יפנו אבות לילדים שלהם וירצחו להציל קר את עצמם,
      אלו הדברים;

    10. 1

      גנץ,חייב להחקר,אין יושרה
      וזה מרגיש רע מאוד,אל שייך
      ולפיד ,מושחתים,למה לא נחקרים,מה אתם מסתירים!